Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Yok artık böyle sevgiler

Yok artık böyle sevgiler
 

Ne Babilin asma bahçeleri kaldı solmayan
ne rengarenk çiçekleri
 
ne büyük aşklar yaşanmış bir zamanlar masal tadında
Yarini sevindirsin diye dünyaya cennet kuran
 
Bir damla gözyaşına dünyayı yıkan
Ne yürekler varmış sevgiye tapan…
 
Ne Rodos heykeli kaldı ayakta
ne İskenderiye feneri
 
söndü Faros un gözlerinde
 
Zeus tu yanan İstanbul’un bağrında
milattan önce bilmem kaç yılında
dedem bile yoktu biliyorum hayatta
benim hiç bilgim yoktu bu güzelliklerden
okudum tarihin sayfalarında…
 
Habersizdim babamın annemi sevdiğinden
başka bir yerde bir boyutta
belki bende sevmekteydim bilmeden…                       
 
Dünya artık Babilin asma bahçesi değil
öyle temiz aşklar da yok artık buralarda
 
sevdalar mumyalanmıyor yüreklere
ayak üstü yaşanıyor artık aşklar
ya da soğuk etler var sıcak odalarda
yürekler boş, sevenler kadavra.
 
Hafize Hanaylı.
 
Toplam blog
: 2
: 85
Kayıt tarihi
: 12.08.12
 
 

Lise mezunuyum.  Yazmaya radyo 7  dinlediğim "Mavi ada programı ile başladım. Yazdığım mektuplar ..