Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Eğitim
 

YÖK Başkanı bunları demiş olamaz

YÖK Başkanı bunları demiş olamaz
 

Anadolu Ajansı kaynaklı haberde YÖK Başkanının bir açıklaması var (1):

YÖK Başkanı Özcan, başörtüsü sorunuyla ilgili Anayasa Mahkemesi kararlarının hatırlatılması üzerine de sorunun çözümü için bunlara gerek olmadığını savundu. Özcan, “Onların savlarını biliyorum. Bunlar, üniversitenin dışında konmuş yasaklardır. Mahkemelerle ilgilidir. Bu bakış meselesidir. Öyle bir kural olabilir. Ama siz onu önemli görmeyebilirsiniz, bir sürü insanı rahat ettirirsiniz. Biz öyle bir sonucun çıkacağını ümit ediyoruz” diye konuştu.

Burada habere yansıyan sözlerin yanlış anlaşılmış olması gerekir. Habere göre şöyle demiş:

“Bunlar, üniversitenin dışında konmuş yasaklardır. Mahkemelerle ilgilidir. Bu bakış meselesidir. Öyle bir kural olabilir. Ama siz onu önemli görmeyebilirsiniz, bir sürü insanı rahat ettirirsiniz.”

Ne demek “Ama siz onu önemli görmeyebilirsiniz”. Anayasa Mahkemesi kararını görmezden gelin, bir sürü insan mutlu olsun demek istiyor.

Ben bir kamu görevlisiniinanmıyorumn “yargıyı takmayın” anlamına gelen böyle bir şey demiş olduğuna .

(1) Yasaklar derken türbanı kastetmedim:

(Hürriyet Gazetesi)

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..