Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

YÖK Başkanının çözümü...

07.01.2008 16:45:04

Bravo YÖK başkanına(!) konumuna yakışır çok yerinde bir şey söylemiş. Türkiye'den de bunu beklerdim. Üniversitelerde yığılmayı önlemek için paralı olmasını. Milleti neresinden tutsak yakalasak ta sömürsek diye her dakika yeni icat çıkartıyorlar. Gerçekten o koltuklarda boş boş oturmuyorlar. Yaratıcılar(!)

YÖK Başkanı daha fazla üniversite açalım da daha çok okuyan aydınlanan kesim olsun yığılma olmasın; bütün çocuklarımız üniversite okusun diyemiyorsun da kalkıp üniversiteler paralı olsun herkes girmesin mi diyorsun. Parası olmayan yine ölsün bu memlekette. Çok güzel Türk aklına uygun bir çözüm olmuş. Paran kadar oku paran kadar yaşa. Daha ilkokula çocuğunu gönderemeyen var sen üniversiteyi paralı yapalım diyorsun.

Bu arada devlet üniversiteleri parasız falan zannetmeyin harç paralarına bir açında bakın bakalım örgün öğretim ne kadar ikinci öğretim kaç katı kadar. Ben Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencisiyim ve maliyeti 3 ytl olan her şey bizim okulumuzda bize 50 ytl den ucuza sunulmuyor ve bunları kullanmamız mecburi tutuluyor. Bırak üniversiteleri paralı yapmayı da mevcut sistemde bize indirim nasıl yaparım onu düşün. Şu şartlar altında okuyabildiğim için devlet bana teşekkür etmeli sokaklarda vurgunu soygunu gaspı kolay yoldan para kazanmayı tercih etmediğim aydınlandığım için devlet bana para vermeli ki ben mezun olunca borcumu ödermişmişim:) Soygunculuktan başka bir şey bilmez mi bu memlekette baş sıfatını alanlar. Gerçi ben kime laf anlatmaya çalışıyorum ki.

Bu devlet ne için var olmak istiyor? Eğitim yok, sağlık yok, emniyet yok, huzur güven can mal hepsi paran kadarsa cebinde ne kadar varsa bu ülkenin her gün o kadarlık vatandaşı olabilirsin... Garip ama gerçek burası Türkiye.

 
Toplam blog
: 38
: 680
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

İzmirli, Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Bölümü mezunu, ekonomi ve siyaset ile aktif olarak ilgilen..