Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
Magazin
 

Yok böyle Defne Joy

Geçen hafta Yok Böyle Dans’ı seyrettim. Defne Joy yoktu. Program sıkıcı, kasvetli ve hüzünlüydü. Oysa önceki haftalarda ne kadar zevk alıyordum bu yarışmadan? Defne’nin sırasının gelmesini dört gözle bekliyordum. Ölmeden önce Habertürk’te bir röportajını okumuştum. Çocukluğunda zenci olmasının getirdiği dezavantajları anlatıyordu. Defne, dezavantaj gibi gözüken özelliklerini avantaja çevirmiş, korkularını komplekslerini yenmiş biriydi. Kim Azra Akın'la birlikte dans etmeye cesaret eder? Türkçe'yi kullanışı ve artistik yetenekleriyle "meşhurdu popüler oldu." Aklımda en son Sait Sökmen'e ironik bir serzenişle “ırkçısın” demesi kaldı. 

Arap kızı, sen camdan bakmadın. Seni dışlayanları elinin tersiyle itip hayatın içine karıştın. O kadar aceleci ve hiperaktiftin ki erken gittin. Ben, eşi “gözümle görsem, aldattığına inanmam” dedikten sonra, tüm eleştirenlerin, özellikle gazetecilerin hınç almayı bırakıp susması gerektiğini düşünüyorum. Dinin en temel kuralı “ilk taşı günahsızlar atmalı” ve “kişi kınadığını yaşamadan ölmez” değil midir? Hiçbirimiz günahsız değiliz. Hiçbirimiz çocuklarımızın günah işlemeyeceğini garanti edemeyiz. Susalım ve sadece Defne’nin hayatımıza kattığı renk ve neşeyi hatırlayalım. Ve televizyoncular da artık onu reyting malzemesi yapmasın. “Az sonra” ları bıraksın. Defne, mezarında rahat uyusun. Allah rahmet eylesin. 

 
Toplam blog
: 111
: 670
Kayıt tarihi
: 01.02.11
 
 

ODTÜ Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. İlgi alanlarım edebiyat, sinema, tiyatro, TV..