Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '21

 
Kategori
Deneme
 

Yok Eden Alternatif

İki şeyden biri iyiyse diğeri kötü, niye ki; kötü değil onun kadar iyi değil.

Tabii ki boş konuşuyoruz,  insanlarımıza göre iki şeyden biri iyiyse diğeri kötüdür.

Niye damgalıyorsun ya ben bunu seçtim de al git; tercihe kimse bir şey demez. Kaldı ki desek bile savunması var; “Tercih etti diye en iyisi o demek değil”

Öyle bir “Bu daha güzel” diyoruz ki diğerleri kötü olarak algılanıyor.

Bir yerden iyi dediği bir ürün alıyor; artık diğer her yerdeki o ürün kötü.

Sen beğenmiyorsan ben beğeniyorum, ben onu beğeniyorum!

Ürünlere bu iyi bu kötü deme, beğendinse al git!

“Kötü” den daha kötü ifadeler de kullanılıyor.

Senin o kötü dediğini insanlar alıp yiyecek giyecek içecek kullanacaklar; hiç değilse ben beğenmedim ya da bana göre değil de.

Zaten insanlarımıza “bu iyi” dediğin zaman diğerlerine bakmıyor bile. Ya iyi diyen iyi değilse.

Senin iyi dediğini ayıralım kalanı çöpe atalım, kötü dedin çünkü.

Üretilmiş emek verilmiş bir ürüne kötü diyemezsin, saygısızlıktır bu.

“Bu dondurma kötü” Kötü deme, yeme; belki başkasına iyidir.

Kötüye kalitesize yapılacak şey kimse beğenmez, sahibi de üretmez.

Her malın alıcısı olduğuna göre kötü demenin anlamı yok, beğenmezsek kendimiz için beğenmeyiz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..