Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Yok mu bi çare?

Yok mu bi çare?
 

AĞLAYAN KADINLAR HEYKELİM


Eledim eledim höllük eledim 

Aynalı beşikte canan bebek beledim.

Büyüttüm besledim, asker eyledim 

Gitti de gelmedi canan, buna ne çare.

Başka söz söylemeye gerek var mı?

Yine Anadolum  anaların yüzyıllardır süren acılarını bir nefeste anlatıvermiş. 

Bu günlerde Anadolumun anaları, çaresiz acılar içinde. onlara ne çare ..

Bu anaların acılarını anlayabilmek için, onlar gibi KAHRAMAN EVLATLAR yetiştirmiş olmak lazım.

YOKLUK içinde, yemeyip yedirmiş, saçını gerçekten süpürge etmiştir. Bunları herkes biliyor uzun uzun anlatmaya gerek yok. 

Peki onların ödülleri bu mu olmalı idi.

YOK MU Bİ ÇARE...........

YİNE BAYRAKLARA SARILIP GİTTLER

ANNELERİN GÖZ YAŞLARINDAN 

AKTI NEHİRLER.

YOK MU Bİ ÇARE.........

 
Toplam blog
: 59
: 720
Kayıt tarihi
: 02.08.10
 
 

Mimar Sinan Üniversitesi, heykel bl. nü bitirdim. 5 kişisel sergi açtım. Bir çok karma sergilere ..