Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '07

 
Kategori
Aile
 

Yok olma zamanın geldi!

Yok olma zamanın geldi!
 

Hayalini kurduğun o çocuğun olamayacak artık! Sen yapayalnız kalacaksın belki de bilinmez bir diyarda. Kimsen olmayacak yanında ya da herkes kalacak ardında… Kimse seni tanımayacak! Hayalini kurduğun o icatları başkaları yapacak! Tarihin sayfalarında senin değil bir başka beyinin adı yazacak! Hep düşünürdün çocuğunu değil mi? Hani seni edebiyat kitaplarının o bembeyaz sayfalarında görecekti ve görüp böbürlenecekti belki de fazlasıyla. “Benim babam!” diyecekti. “İşte bu fotoğrafta ben daha yoktum onun hayatında.” Sınıfta bir uğultu olacaktı ya, işte o anlarda çocuğun senle daha bir gurur duyacaktı…

Artık küfretmene gerek yok hiç bir şeye. Artık çabalamak zorunda değilsin. Adım atman bile saçmalık olur! Belki de tek yapman gereken buydu yok olmak bu hayattan. Hah!

Zaten hiç olmadın ki…

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..