Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Yok olmak

Yok olmak
 

int alıntı


zaman ıslık çalarken avare

denize attım tüm düşleri

güneşle dansederken yağmur

meçhule öteledim örselenmiş öyküleri

çiçek böcek kır ve meltem

soba sesinde ısınır ruhum

kar fısıldarken gözlerimde

susuzluğun tadını anlattım nehirlere

kokularla sarmaş dolaş havai

şarkılarla ağlamaklı münzevi

isimler sayıklarken zihnimin kıvrımları

fırtınalar savurdum ılık esintilere

hiç renk yok burada siyah da ölü

ne var ne yok der gibi bütün tanımlar

ürperti yok yanma yok bu donmuş cehennemde

bir varmış bir yokmuş dedim...

 
Toplam blog
: 39
: 401
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Sıradan bir özel eğitimciyim, özel bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum.. ..