Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Yok Oluşta Doğuş

Yok oluş günlerinde
Ağlarken var oldum ben

Dallarıma sarıldım
Çiçeklerimle avundum çocuklarımla

Mazi kalbimde hüzün
Bir yumak karmakarışık
Açılabilirse ortaya çıkacak
Bütün ilmekler

Coşkun sevgiler
Bayıltan sarılışlar
Havalarda uçmalar
Kahırlı terk edişler

Sahi
Terk edilmek için ne yapılır
Sevmekten söylemekten başka

Ozanın dediği gibi
İki hata yaptım ben
Sevdim sevdiğimi söyledim

Bir ses duyuyorum
Ruhumun derinliklerinden
Hata değildi ki
Hata değildi ki
Sevmek sanattır
Sevdiğini söylemek de
Seviyorsan haykıracaksın yürekten

Seni seviyorum nağmeleri çınlamalı
Sevenlerin yüreklerinde
Sevilmenin şımarıklığı başka
Karşılıklı olunca bambaşka

Sadece
Karşılıklı sevenler mesut olurlar aşkta
Görmeden yapamazsın başta
Sonraları
Gevşeme yaşanır o sarılışta

İşte o zaman
Yok oluşlar başlar yavaşça

Dostlarım
Dostlarım vardı eskiden
Dostlarım sandım gidenleri gerçekten

Gidenler
Gelenler
Terk edenler
Hatıralar

İz bırakmayanlar
Yaralayanlar
İlk rüzgârda savrulanlar
Hadi neyse

Zümrüt gözlerinde baharı yaşayanlar
Hançerinde
Kan damlayarak gidenler
Ya onlara ne demeli

Halden anlamadı o sevgili
Anlaşılıyor ki
Yok oluş günleri başladı temelli
Bunalımlardan doğacağız belli

Öyleyse
İşbaşı elbiselerini giymeli
Yeniden başlamalı

Yeniden başlayanlara
İnanç
Aşk
Biraz da şans gerekli

Ellerim havada
Gözlerim ona kilitli

Bu sefer şart koşacağım
Dosta
Sevgiliye
Gidenlerden olmamayı

Gidenler
Gelenler
Terk edenler
Yeniden başlayana
Güç verenler
Güç verenler

Ey ben
Ağlama artık ağlama
Güneş doğuyor bak sabah yakın
Yeniden başlamak için
Geç deme umutsuz olma sakın

(Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)
...

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..