Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Yok oluşum

Yok oluşum
 

YOK OLUŞUM


 Artık zamanı. Sonbahar geldi. Her yere düşen sonbahar yaprağı bana seni hatırlatıyor.

Uzun zaman oldu. Senden öteye bir sen, beni geçemedi. Bendeki sen, yerini hiçbir şeyle dolduramadı. Bir sene ne çabuk geçti hayatımdan, benden ne çok şey alıp götürdü. Sadece izlemekle yetindi kalemim. Gittin gideli mürekkebini de doldurmadım. Hüzünleniyor, her defasında ağlamaklı oluyorum. Derdime hiçbir şey çare olmuyor. Hiçbir merhem yaramı iyileştirmiyor. Senin arkandan bakan gözlerim artık çok yoruldu. Her tarafı karanlık görür oldum. Hastaneye gittim. Doktor Muhsin Bey görmez olduğumu söyledi. Kulaklarım da iyice ağırlaşmıştı. Ne dediyse sözlerini duyamadım. Sağ olsun eski hayat arkadaşım beni çanta gibi yanında taşıyordu. Öyle hissediyordum. Onun elleri bana derman, onun elleri bana yaşama sevinci veren tek şey oldu.

Artık kaybedeceğim şeyler onun varoluşundan öte. Belki de yok oluşum. 

 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..