Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Yok sayabilir miyim?

İçimde hasretin diner sandım, Bu özlem ateşi biter sandım, Umutlar tükenir gider sandım Ne yazık sevgilim avunandım….

Seninle bu kadar doluyken yok sayabilirmiyim seni, yok sayabilirmiyim yaşanmış bir sevdayı, yok sayabilirmiyim sana olan sevgimi, yok sayabilirmiyim sendeki yüreğimi.. Affet beni sevdiğim, yok sayamadım seni… yok sayamadım yosun gözlerini, sımsıcak ellerini.. Ben bu kadar senken, sen bu kadar benken yok sayamazdım seni.. Bu yarım yüreğin yarısı senken, söylemeden duramam içimdeki sevgi sözcüklerini… Sana akıyorum, çünkü bir insanın tutkuyla beklentisiz delice sevmenin her zorluğa karşı savaşmanın ne demek olduğunu biliyorum. Biri bu kadar yürekten sevilecekse bu sadece sen olmalısın. Seninle çoğalıyorum çünkü seninle geçen küçücük bir zaman parçasının bile ne kadar değerli olduğunu biliyorum.Sana akıyorum çünkü seninleyken korkmuyorum hiç bir şeyden, hiç bitmeyen bir çoşkunun içinde buluyorum kendimi..Seninle çoğalıyorum çünkü en acı yalnızlık senin yarattığın yalnızlıkken elini uzattığında değişiyor her şey.. Sana akıyorum çünkü bir sevdadır yaşanan, acısı fazla, ömrü sonsuzluğa uzanan….

Seni seviyorum çünkü seni sevmeyi sana dokunmayı seni özlemeyi seni dinlemeyi , seninle yaşanası her şeyi seviyorum. Neden ne olursa olsun, yüreğimi ne kadar acıtırsa acıtsın ben seni sevmeyi seviyorum, günahlarınla seviyorum seni, Senin uyurken sarılmanı seviyorum, saçlarımı okşamanı..Kavgasını verdiğim vazgeçemediğim Tek’sin, ! Sonsuza dek’sin! kader dedikleri şey sensen benimsin SEN.. Sen son nefesimsin. Bir sen, bir ben hikayesi bu.. yangınlar ortasında iki yürek.. Aynı şehirde ayrı soluyan iki yürek , Sevdik işte ötesi yok bunun..

Biliyorum zaman dediğimiz en büyük yalan, sensiz geçecekse geçmesin zaman. Ne gelecekle ilgili bir zaman bekliyorum senden ne zamanla yarışmak.. Yürümenin en zor olduğu bir yol bu beklide, inatla cesurca korkusuzca yürümek.. bir saat sonra bir gün sonra ne olacağını hesaplamadan sadece aşkının peşinde yürümek.. Seninle olan küçücük bir anı bile yaşamak,

Gecenin karanlığı yine yıldızlara ulaştı, sevdanın yüreğime vurduğu saatlerdeyim, yıldızlar tek tek gözlerime düşüyor, gözlerimde sen, gözlerimde sevgin yaş olup akıyor..Nelere göğüs gerdi bu yürek neler yaşadı, ne acılarla büyüdü ve sen öyle acımasız öğrettin ki kuralları yinede sen diyor başka bir şey demiyor bu yürek. Bir küçük gülümseyiş, sıcacık bir bakış, bir dokunuş, bir adım yetiyor yarını olmayan zamanlarda…Sen kara sevdam, sen vazgeçemediğim..Sen içimdekileri susturamadığım, doyamadığım sen.

 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..