Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

YÖK’ün Danıştay’a katsayı hediyesi!...

YÖK’ün Danıştay’a katsayı hediyesi!...
 



Geçenlerde gazetelere gömülmüştüm; eşimin tepkisiyle irkildim:

“Ne oldu, suratını niye astın?”

Demek ki, suratımı asmışım!

Niye surat asılır ki?

Saflığa vurup Ömer Asım Aksoy’un Deyimler Sözlüğü’ne bakalım:

Kaşlarını çatıp yüzüne küskün ve dargın bir anlam vermek.

“Küskünlük” de, “dargınlık” da nereden çıktı, orta bir şey yokken yüzden bunlar niye anlaşılsın ki?

“Haberler kokuyor!” dedim eşime.

*****

Süleyman Demirkan
’ın haberini (*) nasıl okudum, suratımı astım mı?

Bilmiyorum!

Yanımda kimse yok!

Neydi haber?

“Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan, üniversiteye girişte meslek liselilere uygulanan katsayı farkına ilişkin kararı 2 kez reddedip üçüncüsünde onaylayan Danıştay 8’inci Dairesi Başkanı Ayla Akkıvılcım ve 6 üyeye özel yapım kol saati gönderdi.”

Bu, ne demek?

Bizim beklediğimiz kararı, üçüncüsünde verdiniz; size nasıl teşekkür etsek azdır.

*****

Saatler, “rüşvet” sayıldığı için “iade” ediliyor.

YÖK Başkanı
’na göre saatler, “rüşvet” sayılamaz!

Niye?

Katsayı kararından sonra gönderilmiş!

Bununla denmek istenen ne?

Saatler, “katsayı kararı verilmeden önce” gönderilseydi, o zaman “rüşvet” sayılırdı.

YÖK Başkanı, gerçekten bir alem adam!

*****

Saatler, üstelik, “o kadar pahalı” değilmiş!

Yani “ucuz” olunca, “rüşvet” olmaz!

Üstelik, saatlerin parası, devletin kesesinden çıkmıyormuş; YÖK Başkanı’nın cebinden çıkmış!

Yan, parası devletten çıkınca mı “rüşvet” oluyor?

*****

Haber/ler kokuyor!

Bu koku/lar nasıl, ne zaman giderilecek?

(*) www.hurriyet.com.tr/gundem/14801478.asp

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..