Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yok ve rüyası

Yok ve rüyası
 

Rüyadaydı, kapının arkasında
Kapıyı kapadım, uyandık
Mavi bisikletim de orda amma
Ayna sandı kapıyı, şaşırdık

O sordu, sen ben misin
Ben sustum ben sen miyim
Göz göze geldik, ürperdik
Dokunduk, emin olduk

Tedirgin, bisikleti sürüp
Kendine götür beni dedi
Bezgin, benzeti tenasüp
Kendime getir beni dedi

Hatıra dizilmiş patika yollar
Düşü bile kör eden bir karanlık
Anılar serpilmiş piknik yapıyor
Bir uğultu: işte benim çocukluğum

Bir kulağı elinde, bir eli kulağında
Sür diyor, korkma, bir yol ayrımında
Ağaçlar gençliğimi açmış, rüzgârda
Cenk edip avucuma düşüyor her yaprak

Daha hızlı daha hızlı var gücünle sür
Kovalıyor gün ışığı, şimdi yakalanacaksın
Bak şu tepenin arkası senin yokluğun
O tepede hızlanacağız, hatırlayacaksın…

Eem Talu
08.05/2009

 
Toplam blog
: 33
: 539
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Yazmayı seviyorum...Çünkü yazdıklarımı okuyanlar, beni farklı düşünmeye götürebiliyorlar.....