Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Yoklugun

Yoklugun
 

Yine seninle uyandım sensiz bir güne daha, yokluğun ne kadar da ağır bir duyguymuş meğer… Her şey beyinde biter derler ya! Olmuyor işte! Yokluğunu o kabul ediyor ama gönlüm asla… Neden bu eziyet nasıl bir yük bu? Yokluğun! Gel desem gelemezsin ki biliyorum. Bende gelemiyorum. Gelsem de görür müyüm onu da çözemiyorum. Zamansız umarsız gidişin var ya! Yaşamın yükünden daha ağır. Ölüm işte bu nedir? Neden hep zamansız gelir? Kimin hak ettiğini kim bilebilir? Neden bunca katil, cani ruhlar varken masumları bulur. Acaba onları bu hayattan korumak için mi? Sorularım cevapsız, tek bildiğim yokluğun… Yaşlandıkça anılarımız, yaşadıklarımız bir bir silinecek hafızamdan, belki bir resim kalacak eskiyi hatırlatan… Tek kaybolmayan ve değişmeyen bir yokluğun kalacak.
 
Toplam blog
: 24
: 791
Kayıt tarihi
: 23.10.09
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Bilgisayar Eğitimi veren bir firmada satış ve organizasyon görevi yapıyoru..