Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yokluk günlerinde izmarit toplardık; sigarayı yasaklayanlar izmaritleri de toplamışlar

Yokluk günlerinde izmarit toplardık; sigarayı yasaklayanlar izmaritleri de toplamışlar
 

Sigara yasağına itirazımız; yasak değil de teşvik etme şeklinde olsaydı, kendimizi yaramazlık yaptığı için kulağı çekilen çocuk gibi hissetmezdik!

Ben yasakla bir şeyi bırakmam; kimse bana yasakla bir şeyi bıraktıramaz, ben kendim bırakırsam bırakırım ki öyle oldu zaten.

Sigarayı yasaklayanlar sigaralı anılarımızı da sildiler; dumanı tüten nostalji yapamıyoruz. Ben örneğin bundan çok rahatsızım; bu insanlar yıllarca bu hayatları yaşadılar, sigara paketini çöpe attınız anladık da anıları niye çöpe attınız!

Ayıp bir şeymiş gibi muhabbetini bile yapamıyoruz, hadi gidin ya!

Ne günlerimiz geçti o duman altında; ne dostluklar kurduk, ne aşklar yaşadık, ne acılar…

Unut diyor hepsini, unut; başlarım yasağınıza! Sigarayı bırak derken onunla yaşadığımız hayatı da bırak diyorlar… Hayır, anılarda bir yerde duracak, nasılsa o haliyle bana zararı olmaz.

Prekazi’nin 100 metreden Monako’ya attığı golün dakikasında çektiğim son fırtı nasıl unuturum? Zorlamayın beni, yeniden başlarım sonra!

Sağlık tamam da biraz da yaşamak lazım insana ve sigaralı mazimiz anlam katıyor anılara. Yolda yürürken yerde sigara izmariti gözlüyorum, yerde sigara izmariti yok; sigarayı yasaklayanlar izmaritleri de toplamışlar!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..