Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Güncel
 

Yokluktan çokluğa

Yokluktan çokluğa
 

Yokluktan Çokluğa //


Başbakan:

“- Bir aşık oldum, pir aşık oldum

 - Çocukluğumda hiç bisikletim olmadı

-  Kumbaram da olmadı “ … dedi   (tv söyleşisi)

   -----------------------------------------

Aşık olmadınız, amenna ve sadakna, buna sözümüz olmaz /olamaz da.

Amma ve lâkin;

Büyüdünüz başbakan oldunuz, bisiklet yerine gemicikleriniz oldu

Kumbara yerine İsviçre’de bankalarınız oldu/ gizli hesaplarınızda milyarlarınız oldu!

Bunlar doğru mu ?

Basından öğrendiğimiz kadarıyla doğru

Zaten bu konulara hiç itirazınız da olmadı bildiğim kadarıyla ..

Ve şimdilerde ;

Çocukluğunuzda olmayanlarınız şimdi çok çok fazlasıyla oldu. (tanrının lütüf ve inayetiyle (!)

Bütün bu varlığınız için duygulanıp ağladığınız da oldu mu hiç ?

Beni ne ilgilendirir diyemem, ilgilendirir, zira siz ülkemizin Başbakanısınız .

Benim de çocukluğumda ne bisikletim ne de kumbaram olmadı da !... 

*muzaffer yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..