Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

18 Aralık '07

 
Kategori
Astroloji
 

Yoksa geleceğin lideri siz misiniz?

Yoksa geleceğin lideri siz misiniz?
 

Lider Eli


Yoksa geleceğin lideri siz misiniz? Olabilir ama; "once elinize bir bakin!..." diyorlar. Sag elinizin avuc icini kendinize dogru cevirin. Bakin bakalim. Isaret parmaginiz mi, yoksa yuzuk parmaginiz mi uzun? Aman iyi bakin! Ikisi birbirine esitte olabilir!...

Sizler belkide uzun-kisa parmaklarin anlamlarini biliyordunuz . Ben bilmiyordum. Yeni ogrendim.

***

Sag elime ustten baktigimda isaret parmagim kisa, avuc icini donderip baktigimda ise uzun!... Nasil oluyor anlamadim?

Avuc icine bakarken, isaret parmagimi uzatmaya calistigim olmuyor degil ama, vallahi parmaklarimin tersi- yuzu ayni uzunlukta degil!...

***

Niye mi dert ettim?

Isaret parmagi uzun olanlar 'dogal lider' olurlarmis.

Isaret parmaginiz ne kadar yuzuk parmaginizdan uzun, ne kadar heybetli, ne kadar sekilli ise siz 'o' kadar -daha- lidersiniz?...

O kadar ki; liderliginizi elinizden almak isteyenlere karsi huysuzluk dahi yaparmissiniz?...

***

Yuzuk parmagi uzun olursa ne oluyor? Esit olursa ozellikleriniz ne? Onlarida anlatmislar.

Ama;

Ben bu 'lider olma' isine takildim.

Isaret parmagimi iki gundur cekistirip duruyorum!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..