Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yoksa rüya mı?

Yoksa rüya mı?
 

3 haftadır Uğur Dündar yönetiminde başlayan "Yoksa Rüya mı?" adlı programı izliyorum. Topluma faydalı ve ihtiyaç sahibi insanlara yardım eli uzatacak her programı beğeniyorum. İnsanların ihtiyaçlarının karşılanması, hayallerine kavuşması beni çok mutlu ediyor. Tebrik ediyorum güzel bir program.

Ancak programda hoşuma gitmeyen bir konuyu da irdelemek istiyorum. Yardım edilen insanların, eski evlerini yıkarken sergilenen tutum şahsen benim hoşuma gitmedi. Tüm eşyalara ve eve balyozlarla saldırmak, eşyaları pencerelerden dışarı atmak bence hoş bir manzara değil. Parçalanan o eşyalara dahi ihtiyacı olan insanlar var. Örneğin geçen programda sağlam görünümlü bir prefabrik bina yıkıldı. Yıkılmadan sökülse kullanılamaz mıydı? İçindeki mutfak dolapları sağlamdı. Sökülüp bir ihtiyaç sahibine verilemez miydi? Çalışır vaziyetteki televizyon ve beyaz eşyalar pencereden atıldı, ihtiyacı olan bir başkası alamaz mıydı? Ve benzeri sorular. Bence bir kenara konulup aileye geri verilebilir, ailede ihtiyacı olan tanıdıklarına bırakabilirdi bu tür eşyaları.

Ayrı bir sakınca da; ev ve eşyaların dağıtılma görüntülerinin aileye izletilmesi bence. Özellikle de çocuklara. Sonuçta bu insanlar orada yaşadı, o eşyaları kullandılar. Acı, tatlı hatıralar yaşadılar. Ki tüm ailelerin gözünde o hüznü gördüm. Ya da ben öyle düşünüyorum.

Bunlar benim şahsi fikrim. Tekrar ediyorum, ben programı çok beğendim. Uğur Dündar'ı tebrik ediyorum. Ama yukarıda izah ettiğim manzaralar yaşanmasa daha iyi olur diye düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..