Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Yoksa sonun başlangıcı mı?

Yoksa sonun başlangıcı mı?
 

Kendileri gibi düşünmeyen, onların yaşam biçimlerini uygulamayan, toplumun laik kesimini iyice pasifize etmek için olmadık uygulamalar ve yasaklar oluşturarak, gündem yaratmaya başladılar. Adam ülkeyi yönetmeye soyunurken, "Ben değiştim!" diyerek, toplumun bütün katmanlarına şirin görünmeye çalışmıştı. Köşe yazarlığının duayenlerinden Hasan Pulur "Bunların değişeceği yok, takkiye yapıyorlar." gibilerden yazılar yazmış ve  ne denli haklı olduğu ortaya çıkmıştır.

Cumhuriyet tarihinde hiç bir partiye nasip olmayan seçmen desteği, Büyük Millet Meclisinde ezici bir çoğunluğa sahip oluş. İşte bu sonuçlar adamların aklını iyice başlarından aldırdı. Bende bu çoğunluk varken, her istediğimi yaparım anlayışı iyice gözlerini kararttı.

1. Ben içki içmiyorum, sen den zıkkımlanma;

2. Ben sigara içmiyorum, sen de içme, git zehirli odalarda iç,

3. Benim üç çocuğum var, sen de üç çocuk peydahlayacaksın, onları nasıl doyuracaksan, benim sorunum değil.

İşte bu zırva dayatmalar, toplumu iyice zıvanadan çıkarmış, 01.Hazirandaki Halk Ayaklanmasının meydana gelmesine neden olmuştur.

Bunlar, kendilerini sür-git iktidar ve güç sahibi olacaklarını sanıyorlar. Binlerce kez aldanıyorlar. Sakın ola bu olaylar, sonun başlangıcı olmasın.

Külahı önlerine koyup düşünmelerinin zamanı geldi.

 
Toplam blog
: 13
: 249
Kayıt tarihi
: 19.04.13
 
 

Şanlıurfa Viranşehir doğumluyum. Diyarbakır Eğitim Enstitüsü Edebiyat Bölümünü bitirdim. Çeşitli ..