Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Yoksun

Yoksun
 

Bir gün onu görürsem yaptıklarının ne kadar kötü olduğunu anlatacağım.
Yaşadığımız yer cehennem, cenneti nerde bulacağım?

Eğer karışılaşırsam onunla bir gün bu nefretin nedenini soracağım.
O kadar seviyorum derken gitmesinin anlamını arayacağım.

Görürsem belki karşımda konuşmak için yeni sözcükler arıyacağım.
Dilin derinliklerinden ihanetinin bedelini ödetecek yeni özdeyişler çıkaracağım.

Çıkarsa bir gün karşıma gitmesini söyleyeceğim.
Bundan önce nerdeyse o deliğe geri dönüp olacakları seyretmesini...

Yanımda yoktu, yanımda olmadı.
3-5 İyi insan onu bana anlattı, beynimi yıkadı.

İnandım, güvendim, sığındım.
Gelmedin...

Aradım, sordum, söyledim.
Gelmedin...

Çünkü, sen yoksun!

 
Toplam blog
: 14
: 356
Kayıt tarihi
: 19.01.09
 
 

Hayatın bütün zorluklarına krşın hayatın güzel olduğuna inanlardanım.Herşey hayatı sevmekle başlıyor..