Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Yoktun yine...

Yoktun yine...
 

Yalnız


Her şeye rağmen en güzel yanlışımdın sen.
 
Hatamdın benim, en mutlu hatam.
 
Ne kadar cesurdum, yanındayken.
 
Aşka ettiğim yeminleri…
 
Sende bozmuş olmanın,
 
En tatlı hayal kırıklığıydın.
 
Hiçbir şey istemiyor, hiçbir şey ummuyordum.
 
Hiçbir şeyden korkmuyordum.
 
Bu yüzden korkusuzca senleydim.
 
Özgürdük ikimizde.
 
Asıl derman sendin bana.
 
Ve
 
Bendekileri  de alarak gittin.
 
Giderken önüme bıraktığın yalnızlık,
 
Kendisiyle yaşamayı öğretti bana.
 
Uslanmış değilim yani.
 
Islanmış olsam da gözyaşlarıyla.
 
 
 
BY
 
 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..