Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Yoktun

Yoktun
 

anneme...


Sen yoktun zaten,

Ben beklemeyi sevdim seni uygunsuz şehirlerin karmaşasında

En uysal halimle, hiç vazgeçmeden….


Sen zaten yoktun,

Dolmabahçe’de çay bardaklarını ısıttım ben gelirsin diye

Yabancılık çekersin üzülürsün belki de

Güneşin Salacak kıyısından içime batmasını bekler gibi

Sevimsiz git-gel zamanlarında okyanusların

Sen yoktun gibi…


Yoktun zaten sen ,

Otobüs saatlerinde yerinin yanım olmasını isteyen

Ben ,

Yokluğuna çok şey borçluydum senin fikrin olmayan…


Dedim ya,

Zaten sen yoktun

Bir rüyayı gerçekleştirememenin mutsuzluğunu yaşadım ben…..
 

 
Toplam blog
: 19
: 189
Kayıt tarihi
: 24.06.11
 
 

Çanakkale'de okudum. Bodrum'da yaşadım. Ankara'da doğdum. Hem oralı, hem şuralı, hem buralıyım. A..