Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '22

 
Kategori
Edebiyat
 

YOKUM

Neden göremiyorum

Gözlerim açık ama

Sen

Sen yoksun

 

Ne zaman gitmiştin

Nereye

Niçin

Sen yoksun

 

Sessiz bir duvara

Hayatımızı

Yazmış gibi hissediyorum

Ne şiirsin sen

Ne de ben şair

Yoksun sen

 

Bazen

Bazen değil çoğunca

Sanki her zaman

Varmış gibiydin

Ama sen

Yoksunsen

 

Nefesim tükenmiş olsaydı

Ölmüş bilirdim seni

Oysa

Nefes alıyorum dün gibi

Sen yine

Yoksunsen

 

Yoksunluk hikayelerine inanmam

Varlığınla varsındır

Ama sen şimdi yoksun ya

Ben gerçekten var mıyım

Yoksunsen

Yokumben

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..