Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '14

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Yol arakadaşım

Yol arakadaşım
 

20 Şubat 2007, akşamüstü son kez hastahane çantasını kontrol ediyorum. Ben sakinim de nedense karnımdaki afacan kıpır kıpır.... Bir taksi çağırıyorum, şöför artık kocaman olmuş göbeğime bakarak "abla hangi hastane, çantan nerde, enişteyi aradın mı??" panik halde. Yok yok bugün doğurmayacağım, Kuyubaşı na gidiyoruz diyorum gülerek.  Sofra pek özenli hazırlanmış da, ben oturamıyorum ki, bebek acayip heyecanlı ve hareketli içeride ! Gece eve döndüğümüzde bir an once ılık duş alıp uyumak istiyorum. Bacağima tuhaf tarifi güç bir titreme giriyor, saat 23:00...

Uyumam ve uyku depolamam lazım, ama ne mümkün !

Dr Erdal ı aramaya karar veriyoruz, cebi kapalı ! Ev telefonunu da bilmiyorum ki....

Medipol hastaneyi çeviriyoruz, gelin bi bakalım diyorlar, doğum başlamış olabilir....

Kadıköy sokakları boş ve sakin.  Tolga çok yavaş giriyor çukurlara, ben ise daha su gelmedi ki doğum baslasin, yalanci sancı bu diye ısrar ediyorum.

Çantayi bile yanımıza almadık, daha doğurmayacağım ki !

Oysa doğum başlamış,  rahim ağzı açılmakta ve sancılar 7 dk ya inmişti medipole ulastigimizda.

Dr Erdal dan ümit yok, kapali cebi. Hastaneden bir doktor istiyoruz, Tolga eve geri dönüyor, hamilelik takip dosyami ve doğum çantasını almaya. Tek başıma kalıyorum hastanede, gittikce sıklaşan sancılarla..... Beni ve ameliyathaneyi hazırlamaya başlıyorlar. Müstakbel babanne ve dedeye haber veriliyor, evleri çok uzak olan anneanne ve dedeye masum bir yalan söyleniyor: geceyi hastahanede geçiricez, panik yapmayin, ama sabah çok erkenden gelin....

Dr Banu ile tanışıyoruz; birkaç dakika içinde doğuma giricez, ve ben hüngür şakır ağlamaya başlıyorum. Beni sedyeye almaya çalışıyorlar, ne mümkün ! Artık 3 dk aralıkla gelen sancılardan ve ağlamaktan hiçbir şey yapamıyorum ki...

Oğlum 21 Şubat sabah 02:40 da aramıza katılıyor :)

Gözlerimi tekrar açabildiğimde başucumda endişeyle bekleyen ailem ve minik oğlum var, mis kokan canımın içi :)

Hayatıma anlam katan minik Adamım :) Yol arkadaşım :)

Iyi ki sen varsın ve iyi ki beni seçmişsin anne olarak.

Sensiz ben çok eksik olurdum, seni çok ama çok seviyorum.....

Annen

20/02/2014

 
Toplam blog
: 43
: 340
Kayıt tarihi
: 24.04.12
 
 

Notre Dame de Sion Lisesi ve İstanbul İktisat Fakültesi İktisat Bölümü mezunu, hayatla mücadelesi..