Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '19

 
Kategori
Deneme
 

Yol Ver Hayat

İnsanlaşma meşakkatli ve uzun bir yol
Ve  bu hayat denen şeyde çok kaprisli ve de aynı zamanda mutluluğa eşdeğer.
Yol vermiyor ki yürüyüp gidelim,
Keşke elimde sihirli bir değnek olsa da evrenin sırrına erebilseydik diyorum bazen.
Ya da keşke sihirli bir kalem...
Ne mümkün
Yollar dolambaçlı,
Şartlar ağır
Ama tabi herkesin aynı değil .
Yürümeye devam bakalım nerede ne zaman çıkmaz sokağa geleceğiz.
Hayatın güzelliklerini ,gördükçe yaşadıkça doğaya insana karşı sorumluluğu daha da artıyor insanın.
 Güzel insan iyi insan dediğim insanlar hayatın güzelliğinin bir parçası oluyor  demektir ki bu da mutluluk verici.
Ve gerçekten güzel iyi güvenilir sıfatlarından daha güzel bir sıfat yok bence.
Hepimizin bu sıfatları hak etmesini diliyorum
BENİM TEK ZİYNETİM GÜLÜMSEMEK.

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..