Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Yola Devam

Yola Devam
 

Bu defa Afyon'da değil
Giresun'da hiç değil
Hayatın tam ortasında gördüm seni...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Umut karası gözlerinle baktın
Yükümü bırakıp geleceğim
Bir süre daha buradamısın? dedin...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Ben de bu ufacık kadına
Nasıl yardımcı olabilirim diye
Düşünüyordum dedim...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Yanına gelince farkettim
Sırtında tüyden hafif kızın
Küçük hızlı adımlarla uzaklaştın...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Yorgun adımlarla döndün
Biraz ürkek durdun
Birerbirer taşımaktı niyetin...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Tut dedim bir ucundan
Birlikte taşıyalım kalanını
Sırtında tüyden hafif kızın...

Omuzlarında dünyanın yükü
Kalanı yerde yığın...

Kaldırdık birer ucundan kalanı
Can verememiştim sana
Ama umudu yüklendik birlikte...

Sırtında tüyden hafif kızın
Kollarımızda kucak dolusu umut...

Erken doğmuştu
Senin kadar güzel
Yüreğin kadar ağırdı umut
Yaşamalıydı
Yaşatmalıydık umudu...

 

 
Toplam blog
: 16
: 413
Kayıt tarihi
: 15.10.10
 
 

Ege Üniversitesi Psikoloji 84 mezunuyum. Bir süre cezaevi psikoloğu olarak çalıştım, özel bir eğitim..