Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yolculuk....

Yolculuk....
 

Bir çizgi çektim hayatıma ....
Sınır bu gün. Dün ya da yarın değil, sınır bugün.. Hangimiz çekip gitmek istemedi ki? Hangimiz çıkınını sırtlayıp ta gitmek istemedi ki düşler ülkesine ?
Yol ayakkabılarını giyip te öylesine kalakalmadık mı kapalı kapıların ardında.
Ve madem ki buradayız gidemiyoruz ve madem ki her gittiğimiz yere yüreğimiz ve beynimizide götürüyoruz !!
Yolculuğa gerek yok .
Değiştirilmesi gereken sadece yürek ve beynimiz o halde .
Ben bu gün başladım .
Ben bu gün bir çizgi çektim geçmişe.
Şimdi umudumu alıp yanıma çok eskilere gidiyorum kalben ...
Sevgili dostlarım nihayet yıllar boyunca yaptığım yolculuklar sona erdi ..
Ben artık valiz toplamıyorum , ben şöyle bir kalbimi açtım koydum karşıma; içinden atılacakları çıkardım .
Şimdi artık gereksiz yüklerinden kurtulmuş kalbim .
Derin bir soluk alıyorum ...
Derin bir soluk daha derken ...
Ben özüme dönüyorum ....

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..