Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yolculuk

Yolculuk
 

Demlendi gönlümün ikindi çayı
Kırıp zincirleri düşmeli yola
Ne bir şehir ne de kasaba
Almalı bileti meçhul yokluğa

Bir eğlendim bir dinlendim alemde
Kimi sevdalara bulup bahane
Kimi sevdim kimler sevdi uzun hikaye
Dönmeli günbatısına yönünü gayrı

Sıfatlarım dünyada gerekti bana
İçimdeki çocuksa hep 6 yaşında
Aklım hala değirmenin dibek taşında
Varıp öğüttüklerime bakmalı gayrı

Neyleyim gönül sazımın kırılmış teli
Bulup ustasını ayar vermeli
Onca yare ile kim bilebilir ki
Anca topraklarda dinlensin gayrı

İlim bildim kendim bildim tavlandım
Nice ırak diyarlarda anıldı adım
Ne harama ne kolaya el uzatmadım
Zor olanın ipini tutmalı gayrı

Gün batıyor ekin kokutuyor burnuma yeller
Böyle vakitlerde öter nazlı bülbüller
Birde sazımda gurbetten dertli türküler
Tamamdır başlar gayrı içe yolculuk

Kalk gidek der deli gönül böyle demlerde
Durduramam isyanını çok istesem de
Gerçi gönülü pek dinlemem de
Ağlamaya başladımı içteki bebe
Bir ona dayanamam
Ona kıyamam..
Haydi deyip düşmeli yine yollara
Ağlama küçük kız yeter ağlama
Allahaısmarladık tüm acılara
Büyümek üzere yürü dağlara
İlaç dağlarda,
İlaç dağlarda...


Gülpembe








 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..