Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yolda...

Yolda...
 


Bir yere gideceksem varsa trenle yoksa otobüsle gidiyorum.

Uzun yol seyahatlerini seviyorum.

Gündelik hayatın telaşı biraz olsun geride kalıyor sanki.

Her gün bir yerlere yetişme telaşı, dakika hesabı yapmak bazen yoruyor beni.

''Gideceğim yere de yetişmeyeyim bu sefer'' diyorum :)

Uçakla seyahati de bu yüzden pek tercih etmiyorum.


Çok ama çok uzak mesafeler dışında da uçakla gitmem bir yere.

Ya da önemli birşey olacak, otobüs tren çalışmayacak, belki o zaman.

Uçakla bir, bilemedin iki saat çok yer.

Havaalanı telaşı, oradaki bekleme süresi filan nedense beni uzak tutuyor uçaktan.

Otobüs ve trende hareket saatine yakın bir vakitte evden çıkabiliyorum.

Havaalanındaki kadar beklemiyorum terminalde.


Gece yola çıkacaksam mümkünse treni seçiyorum.

Gündüz otobüs iyi oluyor.

Yol boyu etrafı seyrederek gitmek dinlendiriyor kafamı.

Kitap okumuyorum.

Gazete, dergi sadece.


Yol boyu çevreyi seyretmeyi çok seviyorum nedense.

Yapılacak işleri, kafamdaki bin türlü düşünceyi valizle beraber bagaja bırakıyorum :)

Yanımdakilerle de pek laflamam.

Gözlerimi kapatıp daldığım da olur arada.


Otobüsler bayağı konforlu artık.

Radyosu, televizyonu, internet bağlantısı var, çayı, kahvesi, molası bol.

Dağları, bağları, bahçeleri, evleri, köyleri seyrede seyrede gitmek iyi geliyor :)

Yeni projelere yer açılıyor zihnimde.

8 - 9 saat boyunca sakin sakin düşünüyorum.

Bir nevi zihinsel detoks gibi işlevi var benim için yolculuklarımın.


Acele etmeden...

Keyifle...

Bol bol vakit bulmuşken...

Tadını çıkarıyorum sükunetin :)

Trenin tıkırtılarının :)

Otobüsün sarsıntısının :)

Belki de hayatın tadı :)

Kimbilir :)


 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..