Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Yolda, Kendine Acımaya Yer Yoktur

Yolda, Kendine Acımaya Yer Yoktur
 

Yolda, Kendine Acımaya Yer Yoktur


Yolcu dedi ki;
"Yolda kimbilir kaç kere kör kuyulara düştüm karanlıkta ve kimbilir kaç kere çıkmaz yollara girdim.
Ama her seferinde; Yolcu Kalk Ayağa, Kalk! Ağlama mızmızlanma; Kalk! Üstünü başını düzelt, tozunu silkele, yaralarının üstünü sar ve yürümeye devam et! diyerek kaldırdım kendimi ayağa ve yola devam ettim." dedi.
"Yolda olanlar için düşkünlüğe yer yoktur.Kendine acımaya yer yoktur.Kendini önemsemeye zamanın yoktur.
Bunları yapmayı sürdürürsen, bulunduğun yerden kalkamazsın ve sen öylece dururken yol seni ezer geçer.
Bir harabeden kalmaz farkın."

"Bunu nasıl yapabiliyorsun?" diye sordu bir kadın."Canın yanmıyor mu yürürken, yaraların sızlamıyor mu?" 

"Sızlıyor, acı çekerken zorlanıyorum yürümekte, çoğu zaman yürümek istemiyorum.

Ama orada kalıp bir yıkıntıya dönüşmektense, yaralarla yolda olmak yeğdir..."

 

Ekim 2013

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..