Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yoldan çıkmak güzeldir

Yoldan çıkmak güzeldir
 

Yoldan çıkıp bunu yaparmıyım :)


Evet test edildi onaylandı :)

Yoldan çıkmak çok güzel

Bu sabah işe gelirken çok mutluyumduM.

Evet evet bugün günlerden pazartesi ve ben bugüne ait iş sendromundan kurtulmuş ve mutlu olarak ofise geldim. Çünkü yoldan çıktım :) CD çalan müziğin ritminde dans ederek geldim… Sağımdaki solumdaki arabalardan bana ne dedim ve aptalca arabaya bakanlara inat avazım çıktığında bağırarak ve ritim tutturarak yol aldım ve gelirken inanılmaz bir trafik var; herkeste surat beş karış insanlardan :) bana ne

Ben yoldan çıktım bir kere durdurana aşk olsun :)

Müzik ruhumu çoşturmuş bir kere susması imkansız ki …

Bu mudur budur.

Başka ne sandınız :)

Bana eşlik edin hadi :)

’Yoldan çıkmak güzeldir.
Çok konuşanlara inat
Belki biraz sır tutarak
Belki biraz da korkarak
Doğru kimin doğrusu
Yol dedikleri hangisi
Konuşanlar mükemmel mi
Onlar masum mu ‘’

Bak dedikleri mi ne kadar doğruluyor şarkı :)

Aslında itiraf ediyorum beni yoldan çıkaran da bu şarkı oldu :)

Kimin doğrusu , kime göre yanlış, neden korkuyoruz, KOCA BİR HİÇ…

Cevabını verdim ve de karar aldım :)

Yoldan çıkmak artık şart.

Yoldan çıkmak güzeldir
Şöyle herkesten gizli
Belki biraz sessizce
Belki biraz da çekingen
Ama daha çok gururlu
Bunu yapabildiğin için
Kimseye kulak asmadan
Mutlu olduğun için

Mutluluğun resmini kimse çizemedi, çizemez de bence. O zaman herkesin mutluluğu kendine göre yaşar ve etrafındaki sevdiklerine bulaştırırlar. Ben kendi adıma bu karma karışık hayata gülümseyerek ve tadına vararak yaşamayı sevenlerdenim.

Geçen gün Ankara’da sevgili Pirmete’nin paylaştığı şeyi aktarabilirsem daha net anlatmış olurum söylediğimi. ‘’Farz edin elimiz de kıpkırmızı bir elma var. :) Hani şu kötü baştan çıkaran elmadan, elimizdeki bu güzel, sulu ve harika elmayı Hart hart ve tadına lezzetini alarak ağzında zevkle yemek var bu o anın değerini ve tadını almak için ideal olan şey ya da o elmanın üretilirken köylü’nün daha başında yaşadığı sıkıntı ve acaba gerçek kazancını sağladı mı, kim bilir ordan bizlere gelene kadar ne kadar büyük emekler ve paralar harcandığını, üçkuruşa mal edilen şeyin bu kadar pahalıya aldık gibi bir senaryo yaratarak, bir sürü detay ve olumsuz düşüncelerin içinde kendimizi bulabiliriz de… İ

ki farklı senaryo var…Tercih tabi ki elmanın lezzetine varmak… O an onun lezzetini almak.

Tabi ki yaşama ve yaşanılanlara duyarsızlıktan bahsetmiyorum.

Yoldan çıkmak istiyorsa insan çıkmalı, yapacağı en büyük çılgınlık ne ise onu yapmalı diyorum.


Farkında değil hiç kimse
Bu yaşayanın hayatı
Aslında yok kimsenin kimseye söyleyecek lafı
Kendi yanlışlığından ve zalimliğinden
Herkes yargılıyor başkasının hayatını

Başkaların hayatlarını sorgulamak yerine kendi hayatımızın tadına vararak yaşamak olmalı asıl görevimiz. Ve bunu yaparken tek başına değil bir bütünlük içinde yaşamak ve yaşatmak. Eğer zalim olmaksa kendimize biçtiğimiz görev olun ama sonra demeyin neden çevremde kimse yok diye ama seçtiysek gülümseme ile yola devam etmeyi çevrendekilerle paylaşmayı o zaman tadına vardığın yaşamın kat kat artığını görmekte kendine kattığın değerdir diye düşünenlerdenim.


Yoldan çıkmış diyorlar
Doğru bulmuyorlar
Küçücük mutluluklara engel oluyorlar
Doğru kimin doğrusu
Yol dedikleri hangisi
Konuşanlar mükemmel mi
Onlar masum mu
Yoldan çıkmış diyorlar
Durmadan konuşuyorlar
Kendi yaptıklarını örtbas ediyorlar
Mutluluk herkesin hakkı

Yok ki bunun günahı
Şu hayat neye yarar
Çıkmayacaksa tadı

İşte bu kadar.

Şu hayat neye yarar Çıkmayacaksa tadı :)

Şimdi duyar gibiyim herkes yoldan çıkma telaşına girdi :)

Ben çoktan çıktım bile.

Sesimi duyanlar bana da eşlik edebilir.

Sevgilerimle

Gelincik.

http://www.yenisarkimp3dinle.com/candan-ercetin-kimin-dogrusu-mp3-dinle.html

NOT: Şarkının sözleri Candan Erçetin’e ait. Son cd çalışması süper tüm şarkılar harika Bir bahar şarkısı var ki onun hakkında yazılacak çok şey var. Bir sonra ki yazıya.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..