Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Yollar

Yollar
 

Ansızın aklıma geldi arkamda bıraktıklarım..

Aklım takıldı o uzun yollara…

Ansızın aklıma geldi karlı bir kış günü tek ağaçlı bir dağ

Trenle dağların arasından geçiyorum yamaçları izliyorum..

Uçsuz bucaksız raylara takılıyor gözlerim.

Trende ki yolculara kimi kaygılı kimi heycanlı kimi hüzünlü

Bir kasabadan geçiyorum istasyonun her yanı kurumuş ağaçlarla çevrili

İstasyonda inen telaşlı yolcuları izliyorum..

Güneş özlemiyle güneşin karşısına geçiyorum molada..

Bir ev görüyorum derme çatma dağın yamacında..

Kapının önünde oynayan çocuklara takılıyorum bu kez..

Gülümsüyorlar nedensizce el sallıyorlar trene...

Güneş batıyor kızıllık vuruyor bu kez yollara..

 
Toplam blog
: 9
: 3290
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Pamukkale Üniversitesi işletme mezunuyum. Gözlemlemek, keşfetmek ve bazende yorumlamak için buradayı..