Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '16

 
Kategori
Trafik
 

Yollardaki tuzaklara dikkat…

Yollardaki tuzaklara dikkat…
 

Bir seyahat sonrası eve döndüğümde bir trafik cezası ile karşılaştım. Bandırma-Çanakkale yolunda cezaevi önünde 55 olan hız sınırını 92 ile geçerek, hız sınırını yüzde 30 fazla aşmışım.  Bir uzak çekim, bir de plakayı gösteren yakın çekim iki fotoğrafla birlikte ceza tutanağını adresime göndermişler.  Trafik kanunu 51/2-b maddesine göre ise para  cezası 412.- TL.

Öncelikle hava karardıktan sonra ana yolda giderken, orada  hiçbir hız tahdidi levhası ve radar işareti gördüğümü hatırlamıyorum.  Sanıyorum radar ikazı olmayan yerde kesilen cezalar iptal ediliyormuş. Ama şimdi tekrar Çanakkale’ye gidip, o işaretlere bakacak halim yoktu. İtiraz edip, mahkemelerde uğraşacağıma peşin olarak 309.- TL. ödeyerek cezadan kurtulmuş oldum.

Daha sonra yakın çevremde bu konuyu konuştuğumda, Çanakkale cezaevi önünde ceza yemeyen hiçbir tanıdığıma rastlamadım. Yani yolda hız sınırı  90 iken, kısa bir süre 55 e düşüyor, daha sonra yine 90 a çıkıyor. Aynı durum Balıkesir’e giderken Susurluk yolunda da geçerli. 90 ile gidiyorsunuz, birden hız sınırı 60 a düşüyor, 500 metre sonra tekrar 90 a çıkıyor. Sürücülerin çoğu da bu tip ana yollarda hızını birden 60 a düşürüp, daha sonra 90 a çıkmıyor. 100 ile gidiyorsa, o şekilde devam ediyor.

Sanıyorum ülkede birçok yollarda bu tuzaklar var. Ne olursa olsun, hız levhalarına ve işaretlere bakmakta yarar var. Ne de olsa devlet bu konuda oldukça fazla gelir sağlıyor. 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..