Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Aile
 

Yolları gurbete bağlayan dağlar

Yolları gurbete bağlayan dağlar
 

Geldi geliyor derken gitti bile ablamız.
Güzel günler ne kadar da çabuk geçiyor öyle. Bazı anlar vardır bizi üzen geçmesi için dualar ederiz, dakikalar saat olur ne gece sabah döner ne gündüz geceye.

Anlamadık bile nasıl geçtiğini özlemle sarılıp kavuştuğumuz ablamıza. Dün valizlerini toplar iken hüzün başladı bizde sanki gökyüzü de hüznümüzü paylaşır gibi idi. Yağdım yağıyorum der gibi.
"Son bir kez gidip sahilde çay içmek istiyorum" dedi ablam, karabiber kimyon ayşemiz ve ben fırından güzel simitler açmalar aldık ver elini sahilde ki çay bahçesi deyip ne rüzgarı düşündük ne de yağmurun yağma ihtimalini.

Herkes sahile inmişti sözleşmiş gibi, keyfile içtik çaylarımızı simitlerimizi çıkaramadık ortaya yasakmış meğer işletmede var olan unlu mamülleri yemek gerekmiş. Biz kurallara uyarız dedik, çay sonrası dalga kırana doğru ilerledik rüzgarın teknelerin ipleri ile çıkardığı sesler korku filmlerinde ki o malum seslere ne çok benziyordu öyle.

Ayrılışı yazacaktım sözde dilim varmıyor ki? Şunu anladım nihayetinde gurbete asla alışılamıyor. çok yıllar geçti ablamı uzaklara yolcu edeli ama bir türlü alışamadık buna.
Bazen iki sokak ötede ki sevdiklerimizi bile ne çok ihmal ediyoruz öyle. Sanki yakın olması garanti gibi geliyor"istediğim an nasılsa görebilirim "diyerek ne çok ihmal ediyoruz sevdiklerimizi.

Valizleri arabaya doldurduk, baktım gözler sulanmaya başladı saklanan o duygular gözyaşı olarak yanaklardan akmağa başladı. O dimdik duran eğilmez bükülmez dediğiniz insan bir anda ne kadar güçsüz oluyor ayrılıklarda.
İçimde bir şeyler koptu inanın o hüznü görünce gitgide büyüdü kartopu misali çığ oldu geldi boğazım da tıkandı. Ağlayabilene ne mutlu. Sımsıkı sarıldık, sanki bırakmaz istemez gibi.

Gözden kaybolana kadar el salladık. Eve dönerken sözde teselli edeceğim kalanları bir kaç anlamsız söz geveledim...

Dilime bir Zeki Müren şarkısı takıldı daldım gittim uzaklara...
ruzgarlara kapilmis kuru yaprak misali
gozlerimden gitmiyor nazli yarin hayali
gurbet gurbet gurbet yolu hasret dolu
yalnizim bu ellerde gonlum hasret doludur
kimsesizim yalnizim yolum gurbet yoludur
gurbet gurbet gurbet yolu hasret dolu...

Sevgi dolu kavuşmalara...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..