Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '18

 
Kategori
Güncel
 

Yolsuzlukları Protesto İçin Sokağa Çıkanlar Terörist Olursa Yolsuzluk Yapanlar da Vatansever Olur

Yolsuzlukları Protesto İçin Sokağa Çıkanlar Terörist Olursa Yolsuzluk Yapanlar da Vatansever Olur
 

Sizin siyasetiniz bizi ilgilendirmez siyaseten söyleseniz bile sözünüzün nereye gittiğini bileceksiniz!

Ben şimdi yolsuzlukları(haksızlıkları, hukuksuzlukları) protesto için sokağa çıkıyorum ve siz bana terörist diyorsunuz.

Teröristin karşılığı vatansever; bu durumda biz de yolsuzluk yapanlara vatansever mi diyelim?

Haksızlıklara karşı çıktığımız için nasılsa terörist deniliyor PKK’lılarla bir tutuluyoruz, madem öyle biz de gerçekten terörist olup Kandil’e çıkalım bari!

Ayıp ya! Kaç yılın siyasetçileri üç beş oy uğruna önüne gelene terörist diyorlar! Demokrasi var kardeşim bu ülkede ben çıkarım sokağa!

Siz mecliste şurada burada sokaklarda yürüyenler için terörist diyorsunuz mahallede insanlar bana parkanı evde mi unuttun diyor.

Sadece siyaset yaptığınızı değil belli bir düşüncede olan herkesi suçluyorsunuz! 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..