Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Yolum ''Hak'' tır.

Yolum ''Hak'' tır.
 

Yolum Haktır.
İtikatta yolum imam-ı maturudi
Amelde yolum imam-ı Azam Ebu Hanifedir
On iki hak tarikin yolundayım
Hem nakşibendi ,hem kadiri,hem şazili
Ve hemde rufai ve sühreverdi
Meşrebimdir alevi ,Aliyel murtezayım ben
Ol MUHAMMED in ümmetiyim
Ol padişahı Zül-Celalin kuluyum
Yolum Haktır ben dönmezem yolumdan.
Severim Eshab-ı Güzini
Hem Ebu Bekri Sıddık ve Ömer-ül Faruk
Ve hemde Osman-ı Zünnureyn ve Aliyel Murteza
Yolum Haktır ben dönmezem yolumdan
Ümmetim dedi bana MUSTAFA
EY KULUM dedi bana Cenab-ı Hak
Bu izzet ile şeref buldu bu can
Yolum Haktır ben dönmezem yolumdan
Medineye vardım kokladım can Ahmedi
Gördüm hem Seyyidi Habeşiyi etle kemikle
Mazhar oldu bu can bu izz ile
Buldum Hak dostları ol mescid-i nebevide
İKRAM ETTİ ZÜLCELAL MUSTAFA OĞLU ERCANA
Yolum Haktır ben dönmezem yolumdan.
 
MEDİNE 2015 ŞUBAT -ERCAN HATİPOĞLU
Not:Fotoğraf ineternetten alınmıştır.
 
Toplam blog
: 19
: 385
Kayıt tarihi
: 04.05.15
 
 

Elektronik Mühendisi, İşletme ve İlahiyat  bölümlerini okudum. Uzun zamandan beri, Türkçe Dili, T..