Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Yolumuz dağlara düştü yine 1

Yolumuz dağlara düştü yine 1
 

Kamplardan


Heybemdekileri döküyorum ardım sıra

Ay ışığı pırıltılarında gördüklerime dokunarak dönebileyim diye.

Hani vardır ya o ünlü masal “Hansel ve Gretel” misali…

Bir parça sadelik atıyorum patikaların arasına…

Yırtık çarık,

Yün kazak, kolları yamalı

Keçe pantolon peyiği bol,

Kıl çorap diz boyu…

Bir parça yalnızlık atıyorum geven otlarının arasına…

Yalçın yamaçlardan aşan dağ rüzgarlarıyla arkadaş

Kayaların arasında dağ yaseminleriyle arkadaş

Buzullardan eriyen berrak dağ sularıyla arkadaş

Kapkara geceye ışık saçan dağ yıldızlarıyla arkadaş

Bir parça sevgi atıyorum gecenin ayazına

Puslu akşamların üşüten havasında bana sarılan bedenin gibi sıcak

Işığın kızıllaştığı şafaklarda bana dokunan nefesin gibi sıcak

Kayaların arasında hayata tutunan yaseminler arasında gözlerinin yeşilliği gibi sıcak

Yorgun ve susuz yürüyüşlerin kurutan adımlarında beni öpüşün gibi sıcak

Bir parça dostluk atıyorum dağlarımın dört bir yanına

Yüreklerini beraber getirdiğim ANADOLU keçilerinin dostluğundan, gerçek ve samimi…

 
Toplam blog
: 17
: 869
Kayıt tarihi
: 24.07.08
 
 

Dağların doruklarında geven otlarının dikenlerinde, Tepelerin arasında sıkışan ovalara sarka..