Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Yolun açık olsun dostum Zadig...

Yolun açık olsun dostum Zadig...
 

Yolun açık olsun dostum…

Sevgimle yoğurup bende kalan düşlerini kattım yanına, sakın düşürme delik ceplerinden olur mu…

Ciğerini diktir ama ceplerini sakın haa!

Ceplerin hep delik kalsın ki, içlerine tıka pasa doldurduğun o rengarenk sevgi, umut, mutluluk dostluk düşlerin oluk oluk akıp bizlere bulaşmaya devam etsin…

Yolun açık olsun kadim dostum…

“Kadim” öncesi bilinmeyen demek, bilirsin.

Yazılarından dokunalı yüreğine, yazılarımdan dokunalı yüreğime henüz üç ay oldu belki.

Belki on gün oldu sadece o güzel yüreği taşıyan bedeni göreli, İzmirde o otuz kişiye saçtığın ışıklı sevgi sellerine bulanalı…

Ama zamanın ne önemi var ki…

Sanki çocukluğumun bi yerlerinde kaybettiğim, elinde sapanla dolaşan burnu sümüklü haylaz arkadaşımsın işte…

Ya da üniversitede birlikte devrimci marşlar söyleyip de mitinglerde omuz verdiğim dava arkadaşım…

Ya da ayrılık acısını omzunda paylaştığım, benim gözyaşlarımı silen eski bi dost …

Ne önemi var ki zamanın… İkimizin de asıl zenginliğin insan biriktirmek olduğunu anladığı bir zamandı işte…

Ne kadar da zenginiz biz, di mi kadim dostum…

Bak, bütün Milliyet Blog ailesi onlara kattığın ışıklı ve rengarenk düşleri yüreklerinde uğurluyor seni…

Ve hep yanında olacaklar buna inan ve hisset !

Ciğerini diktir ve dön aramıza…

Ama ceplerini asla !

Sen kemanını çalarken en hüzünbaz tonlarda,

Daha çok söylenecek şarkılarımız var birlikte...

Hem bi dans sözün var bana, İzmirde yarım kalmış...

Dünyanın en uzun mangalını biz yakacağız tüm MB ailesine, unutma !

Yolun açık olsun kadim dostum,

Bize kattığın ışıklı ve rengarenk düşlerin-düşlerimizle hep yanındayız...

Hisset...




Perşembe sabahı 4.30 uçağı ile Kanadaya uçacak kadim dostum Zadig'e...





 
Toplam blog
: 171
: 2319
Kayıt tarihi
: 15.02.07
 
 

Düşünen, üreten, kendine, insana, çağına sorumlu, tavırlı, taraflı , çağdaş ve yüzü aydınlığa dön..