Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

yolun açık olsun

YOLUN AÇIK OLSUN

 

Yok, saydı ya, gönlün beni

Vardır elbet bir nedeni.

Aratır ha, gelen gideni.

Boş ver; yolun açık olsun.

 

Deme, canım, kırgın mısın?

Sözlerime dargın mısın?

Madem başka bir aşk buldun.

Boş ver yolun açık olsun.

 

Gidiyorsan demem gitme.

Seviyorum gel terk etme.

Git sevdiğini bekletme.

Boş ver yolun açık olsun.

 

De ki; beni hiç sevmedin.

Aşkıma boyun eğmedin.

Sen sevdiğime değmedin.

Boş ver yolun açık olsun..

 

Aşkını attım ardıma.

Düşmem yar senin derdine.

Kavuştum yâr’in mertine.

Boş ver yolun açık olsun.

 

Özleminle olmam şaşı.

Yüreğime koydum taşı.

Göğe değsin artık başı.

Boş ver yolun açık olsun.

 

Cennetin dönsün de çöle.

Gün gelir düşersin dile.

Gideceksen güle güle.

Boş ver yolun açık olsun.

 

              Birdal Can TÜFEKÇİ

                   17.10.2013

 

 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..