Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Yolun Diğer Yarısı' nda MB çıktı karşıma...

Yolun Diğer Yarısı' nda MB çıktı karşıma...
 

Bu ilk yazımın reddedilip silindiğini düşünüyordum, ama kayıtlı duruyormuş. 27 Martta yazmıştım. Acemilik varya ilk yazı, ilk heyecan kayıt yaparken kategori ve grup seçmemişim. Hiç ona kıyar mıyım? Hemen yeniden düzenleyip yayınladım. Bir şans daha vermek gerek ne de olsa ilkgözağrım, değil mi? Hem nostalji kokuyor nostalji henüz iki ay geçmesine rağmen.

Merhaba,

Bu yeni dünyada "hoşbuldum" diyebilir miyim, acaba? Birkaç yıl önce birisi bana MB' de blog yazacağımı söyleseydi asla inanmazdım. Çünkü geçen yıl bu günlerde değil yazmak, maus tutmayı bile bilmiyordum. Yazılı sorularımı hazırladığım zamanlarda eşime yalvaran, şunu ayarla, bunu düzelt diyen ben, artık çağdaş bir insan olarak bir gazeteye, hem de Türkiye'nin en büyük gazetesine üye oldum ve yazabiliyorum. Yayınlanıp yayınlanmayacağını bilmediğim halde bu beni müthiş heyecanlandırıyor ve gururlandırıyor.

Okumak ve düşünmek hep yaptığım şeylerdi, ama yazmak gibi bir idealim ve yeteneğim yoktu veya ben öyle sanıyordum. Taa ki geçen ağustos ayında "blogger dünyası" ile tanışıncaya kadar. Bir- iki derken alışkanlık yaptı. Hatta ilk başlarda şiirlerimi yayınlamaktan bile çekiniyordum. Birkaç olumlu yorum almam bana itici güç oldu. Emeklilik günlerimde sıkılacağımı ve bu nedenle hastalıklarla uğraşacağımı düşünürken, gayet sağlıklı ve dolu dolu yaşayıp gidiyorum.

Sanal alemde hep olumsuzlukların var olmadığını, düzgün işlerin de yapılabileceğini çevreme kanıtlamayı görev edindim.Tüm emeklilerin ve kendini işe yaramaz hissedenlerin böyle uğraşıları olmalı diyorum.Öğrenmenin yaşı yok! Hayatın bize sunduğu bazen olumlu, bazen olumsuz olayları paylaşmak umuduyla, sağlıcakla kalın!

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..