Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yolun yine bana düşecek

sen de kötü zamanlarda dinletiyorsun
bütün şarkıları
ya rüzgarın huysuz atları
gezinirken dumanlı bakışlarımda
yada arsız bulutlar dolaşırken göz yaşlarımda
aynı anda iki işi yapamayanlardanım
gülüm
hem sana ıslanırken günlerim
sakladığım anlarımızı
çıkartırken gün ışığına
hem de nasıl dinlerim şarkıları
zaman kötü
şu an sensizliğin tohumlarını suluyorum
yeşerecek biliyorum
içinde sen olmayan
ama inadına sana benzeyen
renk renk çiçekler açacak
hepsinde kendini ararken
yolun yine bana düşecek
ben içlerinden en çok sen olanı vereceğim sana
beni de alıp yanına
götür rüzgarın huysuz atlarıyla
ama şarkılar dinletme bana
hem de kötü zamanlarda

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..