Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Yoluna devam et

Yoluna devam et
 

“Bu yazı çok değerli biri için, sorularına cevap olarak ve destek olarak yazılmıştır. Umarım en güzel haliyle yerine ulaşır…”

Şarkı önerisi: Charlie Puth – We Don’t Talk Anymore

Bu… biraz farklı.

Kafanı karıştırıyor, farkındayım. Ne yapacağını bilemiyorsun. Ama korkma, bende böyle oluyorum bazen. Ne hissedeceğini bilemiyor insan, ne düşünmesi gerektiğini.

Sana baktım bugün, yüzünde garip bir huzur vardı. Masmavi gözlerin her zamankinden daha parlaktı. İçindeki o gelgitlere rağmen, garip bir huzurla doluydun ve mutluydun. İyi olmasını umuyordun, her şeyin en güzelinin olmasını.

Gözlerim doldu bir an sana bakarken, ‘canım’ dedim, ‘iyikim’ dedim. Sene içerisinde sadece yaz ayları birkaç gün görüşebiliyoruz biliyorsun, o zamanlar hayatımın en güzel zamanları oluyor, kendim oluyorum, kendin oluyorsun.  Sevdiğimi hissettiriyorum, sevdiğini hissettiriyorsun, beni biliyorsun, seni biliyorum. Ve belki de seni tanıdığımdan beri ilk kez bu kadar iyi anlıyorum.

Bana bir soru sordun ya hani, doğru söyle dedin, içinden ne geçiyorsa söyle gitsin dedin ya hani, bak şimdi iyi dinle; bırak gitsin. Her şeyi, herkesi. Çek ellerini bırak, düşürmeden ama. Akışına bırak her şeyi, zamana bırak. Hani diyorlar ya dönerse senindir, evet aynen öyle. Dönerse bıraktıkların zaten senin. Zaten sendeymiş. Gitmemişler ki. Sana değer verenleri al yanına, sakın onları bırakma, sana verdikleri sevgiyle onları yüzüstü bırakma. En çok bu acıtır unutma. Ve yoluna devam et.

Yürürken sana eşlik etmek isteyenler illa ki bir aralıkta bir sokakta çıkacaklar karşına. Hep en güzelini hayal etmeye devam et. İnsan hayal ve umut etmeden yaşayamaz, bu bizim mottomuz biliyorsun. Her şeyi duy, her şeyi bil ama haberin yokmuş gibi davran. Ve asla değmeyen şeyler için canını sıkma. İlerleyen zamanlarda daha akılcı düşünmeye başladığında ne demek istediğimi anlayacaksın.

Umarım gerçekten duymak istediğin şeyleri söylemişimdir. Sana gerçekten iyi gelecek şeyleri yazmışımdır. Ve son olarak şunu da söylemek istiyorum, iyisiyle kötüsüyle hayatıma giren kimseyi unutmam ben, sende sakın unutma olur mu? İyi ya da kötü, anılarına sahip çık, ‘an’larına sahip çık. Yolun açık olsun, seni çok seviyorum… 

 

 
Toplam blog
: 22
: 210
Kayıt tarihi
: 29.08.15
 
 

İçinizden biri... ..