Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '10

 
Kategori
Magazin
 

Yonca Tokbaş, Fransız Kadınlarına Fransız Kalmış

Yonca Tokbaş, Fransız Kadınlarına Fransız Kalmış
 

Hürriyet-Kelebek yazarı Yonca Tokbaş, bugün yayınlanan yazısında Fransız kadınlarına nasıl da Fransız kaldığını anlatmış. Şöyle başlıyor sevimli yazısı:

Ah bu Fransızlar! Nasıl da saklamışlar bizden yıllardır nasıl ince kaldıklarını. Ben de diyorum bu nasıl iştir Allah’ım? Bu kadar şarabı iç, bu kadar ‘kuruhasanı’ (croissant yani, ıyy kötü espri), yemekleri, peynirleri, kaz ciğerlerini löpürdet; sonra da çıtır gibi dolaş ortada. Olacak iş değil.

Meğer Fransız Doktor Pierre Dukan, 10 yıl önce olayı çözmüş, ‘Zayıflamayı Bilmiyorum’ diye bir kitap yazmış ve bütün Fransız kadınlar uygulamış. İşe de yaramış; ama gelin görün ki, bu kitabı kimse kalkıp bizimle paylaşmamış."

Vallahi Sevgili Yonca, bahsettiğin bu Frenk Hekimi, kitabında ne yazmış bilmiyorum ama bu Fransız hatunlarının sırrının aslında çok önceden beri deşifre edildiğini rahatlıkla söyleyebilirim sana. Bu naçizane ve mütevazı “blog yazarı” kardeşin de bu konuyu çok uzun zaman önce sayfasında yazmıştı hasbelkader.

Aşağıda linklerini vermiş olduğum yazılarımı, özellikle de “çikolatalı” olanını mutlaka okumalısınız. Fransız kadınlar neden kilo almaz, sorusunun ipuçlarını bakalım yakalayabilecek misiniz?

Çikolata ve Kadın

Kadın ve Şarap Aynı İklimde Güzelleşir

Çıplak Manken Dikizlemek Suç mudur?

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..