Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yönetim de Yönetim

Yönetim de Yönetim
 

Eskiden yönetim kelimesini pek fazla duymazdık, şimdilerde ortalıkta yönetim kelimesinden geçilmiyor.

Internette kısa bir araştırma yaptım “Yönetim” kelimesi üzerine ve aşağıdaki liste çıktı ortaya.

Belki birilerinin işine yarar.


Abonelik Yönetimi
Afet ve Acil Durum Yönetimi
Algı Yönetimi
ARGE Yönetimi
Atık Yönetimi
Belge Yönetimi
Bilgi İşlem Yönetimi
Bilgi Yönetimi
Bina Yönetimi
Bina Bakım ve Yönetimi
Büro Yönetimi
Ceza İnfaz Kurumları Yönetimi
Çatışma Yönetimi
Çevre Yönetimi
Çevresel Gürültünün Değerlendirilmesi ve Yönetimi
Değişim Yönetimi
Deniz ve Kıyı Yönetimi
Destek Hizmetleri Yönetimi
Doküman Yönetimi
Eczane Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Elektronik Belge Yönetimi
E-mail Yönetimi
Enerji Yönetimi
Entegre Tesis Yönetimi
Filo Yönetimi
Fon Yönetimi
Grup Yönetimi
Güç Yönetimi
Halkla İlişkiler Yönetimi
Hasta Yönetimi
Hastane Yönetimi
Havalimanı Yönetimi
Havza Yönetimi
Hesap Yönetimi
İçerik Yönetimi
İl Yönetimi
İnsan Yönetimi
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetimi
İş Sürekliliği Yönetimi
İş Yönetimi
İşgücü Yönetimi
İşletme Yönetimi
İtibar Yönetimi
Kafe Yönetimi
Kalite Yönetimi
Kampanya Yönetimi
Kamu Yönetimi
Kanal Yönetimi
Kariyer Yönetimi
Kaynak Yönetimi
Kent Yönetimi
Kimyasallar Yönetimi
Kulüp Yönetimi
Kriz Yönetimi
Kurumsal Kimlik ve Yönetimi
Kurumsal Şirket Yönetimi
Kurumsal Yönetim
Lojistik Yönetimi
Mağaza Yönetimi
Mali Yönetim
Maliyet Yönetimi
Malzeme Yönetimi
Moda Yönetimi
Mühendislik Yönetimi
Mülk Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri Memnuniyeti Yönetimi
Müşteri Yönetimi
Nakit Yönetimi
Numune Yönetimi
Ofis Yönetimi
Okul Yönetimi
Online Satış Yönetimi
Organizasyon Yönetimi
Otogar Yönetimi
Parti Yönetimi
Pazarlama Yönetimi
Performans Yönetimi
Personel Yönetimi
Portföy Yönetimi
Posta Yönetimi
PR Yönetimi
Proje Yönetimi
Risk Yönetimi
Sağlık Kurumları Yönetimi
Sağlık Yönetimi
Sanat ve Kültür Yönetimi
Satış Yönetimi
Sermaye Yönetimi
Sınır Yönetimi
Sistem Yönetimi
Sosyal Tesis Yönetimi
Stres Yönetimi
Su Kaynakları Yönetimi
Su Yönetimi
Sunucu Yönetimi
Sürdürebilirlik Yönetimi
Süreç Yönetimi
Şeffaf Yönetim
Şirket Yönetimi
Tahsilat Yönetimi
Teknoloji Yönetimi
Teminat Yönetimi
Tesis Yönetimi
Toplam Kalite Yönetimi
Toplu Yapı Yönetimi
Uygulama Yönetimi
Ülke Yönetimi
Üniversite Yönetimi
Vakıf Yönetimi
Varlık Yönetimi
Veri Yönetimi
Verimlilik Yönetimi
Yaban Hayatı Ekolojisi ve Yönetimi
Yakıt Yönetimi
Yalın Yönetim
Yatırım Yönetimi
Yazılım Yönetimi
Yetenek Yönetimi
Zaman Yönetimi

 

 
Toplam blog
: 648
: 2341
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1995 ODTU Fizik Lisans, 1998 ODTU Fizik Yüksek Lisans (Biyofizik)  mezunuyum. Özel sektörde kalit..