Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Yordum

Yordum
 

ZAMANE SERZENİŞLERİ


Yordum kendimi, çok yordum
Koştum, çok koştum,
Hırsım vardı, antmış gibi yordum
Kıyımsız gönlümü çok vurdum,
Vurdum yerden yere vurdum..

Ah ataş idim har oldum, harda kor oldum
Yordum kendimi çok yordum,
Pazar mezat satıştaymış kişilikler
Ayna olur beden bakana
Satın alınabilir sandılar!

Kendileri gibi bir değere koydular!
Ah içim içim oydular!
Kora buz doldurdular.
Yordum kendimi çok yordum,
Zordum, çok zordum!

Ben kendime bir dünya kurmuşum!
İçine sadece sözü er,
Erliği söz olanları almışım!
Olmayanları adam sanmışım
Kırıldım çok kırıldım!

Hak kelamını, vefayı
Dil ile bir kefeye koymuşum!
Olmayanları adam yerine koymuşum!
Yordum kendimi çok yordum,
Zordum, çok zordum!

 

FİLİZ KOCABIYIK
31/05/2009

 
Toplam blog
: 27
: 235
Kayıt tarihi
: 27.02.12
 
 

Eğitim lise, tektil işi yapmaktayım. Şiir, öykü, anı, nesir yazmak en güzel lezzetim yaşamda,..