Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '19

 
Kategori
Deneme
 

Yorgun Kalemim

Beni tanıyan çok az insan var.
Öyle ismimi bilen, ne iş yaptığımı bilen, nerede yaşadığımı bilenler, evet seni tanıyorum diyorlar…

Kimim ben?
Ben hayal kurmayı seven, ama onları sadece kurmakla kalmayan, gerçek olana kadar peşinde koşan adam…

Ben insanlara hemen ısınamayan, soğuk gibi görünen, ama aslında düşünmeyen, görmeyen, duymayan bu şekilde hayatımı boşuna dolduracak insanlarla zaman kaybetmeyen adam.

Ben her şeyi biliyor gibi görünen, ama aslında herkesten bir şey öğrenebilen rahmetli Annemin küçük oğluyum…

Ben zor gibi algılanan, ama aslında çok kolay anlaşabilen adam...
Kimseyi kıskanmayan, sadece bana ait olana sahip çıkanım.
Eğer 10 liram varsa, onun hepsini değil, sadece yarısını paylaşabilen arkadaşım...
Özlediğim vakit arayan, sıkıldığım vakit yalnız kalmak istiyorum diyen de benim.
Asla bir insanı başkasının anlatımıyla algılamayan, herkesi tanıyacak kadar vakitle ödüllendiren adamım.

Kolay-kolay kimseye dostum demeyen, çünkü dostluğun kutsallığına inanan insanım.
Hiçbir zaman canımı yakana kin tutmayan, ama asla ona eskisi kadar şeffaf olmayan.

Dış görünüşüme iltifat kabul eden, ama asıl düşüncelerime saygı duyanlara ısınan adamım.

Yorumlara açık, ama seviyesiz eleştirilere çabuk kırılan, çünkü ben boş-boş konuşmam, laf olsun diye de yazmam.

Küçük hesaplar yapanlardan uzak duran,
Benim duygularımı incitenleri affedebilen ama düşüncelerime hakaret edenlerden hemen uzaklaşan,
Her türlü işlerden zevk alabilecek kadar olgun, ama sadece sevdiği işi devam ettiren.
Bir canlıya verilebilecek en güzel şeyin sevgi olduğuna inanan.
Hiç kimse için sınırsız fedakârlık yapamayacak kadar akıllı.
Bir insanla 1 saat tartışmak yerine, o saati kendime adayacak kadar bencil.
Yaşlıya saygısı olan, ama hataların yaşla alakası olmadığını bilen.

Eğer hala benim gibi bir insanın sadece şunu aldım bunu aldım, bunu sevdim, onu sevdim diye yaşadığımı düşünenler varsa, demek ki hala beni tanıyamamışlar…

Ben annemin küçük oğlu, ablamın, abilerimin kardeşi, kardeşlerimin abisi, çocuklarımın babası, aşkımın aşkı... Yani ben kimsenin hayatına zorla giren birisi değilim...


Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..