Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Yorgunum

Yorgunum
 

internet


Nasıl bir yorgunluk üzerimdeki

Ne o beni bırakıyor, ne ben onu

Tam da omuzlarımda

İçimde nefes nefes bazen

Uzanıyorum siyaha dönmüş gecenin koynuna

Huzur diliyorum.

Derin derin soluklarla...

"Bekle " diyor, bir ses kulağıma

Söyleyecek ne çok cümlem var

Ah bir de gücüm olsa anlatmaya.

Hiç kimsenin bilmediği bir yerde

Hiç kimseyi tanımamak istiyorum.

O kadar yalnızlık dileniyor, ruhum ve bedenim hayattan

O kadar derin bir uyku !

"Bırakın uyuyayım " diyorum inatla,

Belki çok sonra uyanırım, heyecanla....

Aşkla...

Bırakın!

Siz hiç yorulmadınız mı, yaşamaktan...

 
Toplam blog
: 15
: 544
Kayıt tarihi
: 26.04.12
 
 

Hiç bir şey içimde kalmasın diye... Susmayı öğrenemedim diye... yazıyorum:) Kavgacı değilim. Çok ..