Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Yorgunum

MEKTUP

Bana bir mektup yaz,

Pamuk ellerın solmaz,

Ben görbete,

Sen sılada,

Al kazmayı,

Al baltayı,

Mezarımı derin kaz,

Aşkın ve yokluğun,

Toprağa gömecek beni.

Kefenım entarin,

Başbağım al yazman olsun.

Yaşıma göre yaşlı görunurum,

Saç sakal karışmış,bıyıklar ağzımda,

Yüzümdeki çizgilere  baksan,

İçin sızlar ,acırsın.

Aynalara bakamiyorum artık,

Bakmak benım neyıme.

Eskiden düşmezdi elimde

O eskidendi.

Gün gelır predeleri bile açmam,

Sanki karanlığı özlemişım ,

Oysa güneşte gezmeyi severdım.

geceleri 12 'den aşağı uyku yoktu bana,

Şimdi 9'u geçmez ,

Yetim doğmadım ama ,

Ne annem var ne babam.

Ne gece bekliyem var,

Ne soranım.

Cümleler anlatıyor beni .

Üzğünüm.

Mutsuzum.

Yorgunum .

.

 
Toplam blog
: 16
: 99
Kayıt tarihi
: 17.06.12
 
 

1954 yılında Bismil de doğup, büyüdüm, bir çok ilde bir çok okulda sınıf öğretmenliği yaptım. 199..