Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

02 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Yorgunum

Yorgunum
 

İşte yine bir Pazar,

Erik ekşisi ağzımın içi

Sersem gibiyim

“Yorgunum”

Aynalar yalancı

Yüzümdeki çizgiler

Tersine akan Asi nehri gibi

Yorgunluktan değil

“Yalnızlıktan”

Kim bilir kaç gece

Koşuşturdum durdum

Gün boyu

Yosun rengi gözlerinde

Uçsuz bucaksız ormanlardayım

Duygularım dörtnala…

“Yorgunum”

Önümde göz gözü görmeyen

Ayrılıklar

Solgun yüzümde

Derin çizgiler

Her birinde

Akıp giden hüzün…

Acılar çabuk eskir sanırdım

Kanırtıyormuş

Çok yanılmışım çok

İki ağacın dalıydık

“Devrildik”

El sallıyorum yaşama

Yüzümde

Tozlanmış bir tebessüm

Şeytan diyor ki…

“Kıyamıyorum”

İşte böyle cancağızım

Yorgunum, diyorsam

Açlıktan susuzluktan

Değil

Çaresizlikten, yalnızlıktan

Yani “sensizlikten…”

YORGUNUM…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Yaşanmamış Sevdalar /Adana

02.02.2014 09.55

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..