Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Yörük müzesi

Kültür sanat dolu Yörük Müzesi

Yurt sevgisi çarpar her bir köşesi

Başka var mı bilmem bulunmaz eşi

Fethiye, Kargı’da Yörük Müzesi

 

Enver YALÇIN, günün bir efsanesi

Müzeden haykırsa duyulur sesi

Resimlerle dolu her bir köşesi

Fethiye, Kargı’da Yörük Müzesi

 

Hatıralarımı aradım durdum

Eski eserlerle bir tuhaf oldum

Atalarımı da burada buldum

Fethiye, Kargı’da Yörük Müzesi

 

Dünya’ya nam saldı çiftliklerinde

Derman olmuş şimdi eşek sütü de

Sen bir efsanesin halkın gözünde

Fethiye, Kargı’da Yörük Müzesi

 

 Ne güzel duygular yaşattı bana

Bütün mazilerim geldi aklıma

Benden selam olsun Enver YALÇIN’a

Fethiye, Kargı’da Yörük Müzesi

 
Toplam blog
: 111
: 123
Kayıt tarihi
: 30.09.12
 
 

1952 İspir doğumlu Ozan Nurettin Aktaş'ım. İlk ve Orta Okulu İspir'de Liseyi İstanbul'da okudum. ..